wtorek, 11 maja 2010

neon and flowers


Nie ma to jak wrócić do domu i zastań przesyłki na biurku :D Najpierw jednak zacznę od pewnego zakupu, który miał już miejsce kilka dni temu. Może jeszcze nie wiecie, ale uwielbiam wszelkiego rodzaju duperele, mało praktyczne, niezbyt użyteczne, oryginalne lub po prostu zwariowane:) Te okulary... łączą w sobie chyba wszystkie te cechy. Chociaż nie. Są praktyczne, przeciwsłoneczne :D Będą mi służyły jako promyczek dla czarnych ubrań i setów :) Kupione na dziale dziecięcym za niecałe 9 zł. Carrefour :D
neon "ray bans" - carrefour :)

***

Doszła mi także torebka, którą wygrałam kwiatowymi setami na pinacoolada.blogspot.com . Jest jeszcze piękniejsza niż na zdjęciach i na pewno mi posłuży. 
DZIĘKUJĘ ! :*
bag - new look

***

Okulary kupione na Allegro. (Kwiatowego wzoru już chyba nigdy nie porzucę!) Bardzo mi się w nich podoba to, że są dosyć duże, a ten wzorek jest niesamowicie uroczy. 15 zł
sunglasses - OPIA, allegro.pl

***

Mój najnowszy nabytek.. Tenisówki w neonowe plamy (będą pasować do okularów? haha) Kosztowały dokładnie 19,99 i miałam na nie już dawno ochotę. Ale im dłużej myślałam, tym bardziej chciałam je kupić. Było ich kilka par, w dniu zakupu zostały dwie ostatnie. Oryginalne. Już je lubię!
shoes - Pepco
xxx xxx xxx xxx xxx
postanowiłam sobie zrobić listę must have. Już jedną tutaj widzieliście, obrazkową, ta ma trochę inną formę. I jest trochę zredukowana oraz szybciej możliwa do zrealizowania ;)


Canon EOS 450D
 platformy -nude-       
 bladoróżowa szminka   
 torba z klapą         
pierścień "pancerz"   
t-shirt z flagą Wielkiej Brytanii
  szara bokserka            
 Converse American Flag       
podwójny pierścień
            bladoróżowa marynarka       
t-shirt oversize z nadrukiem  
 karmelowe koturny             
czarne botki         
 spodnie dresowe(szare)
  długa koszula w czerwoną kratę      
czarne zakolanówki  
 czarne buty a'la wojskowe

lista ta będzie na bieżąco aktualizowana, pewnie będę dopisywać coś co jakiś czas, gdy tylko wpadnie mi w oko. Mam nadzieję, że w miarę szybko uda mi się zdobyć wymienione wyżej rzeczy. Na pierwszej i ostatniej pozycji zależy mi najbardziej. I jestem na dobrej drodze ku lustrzance.. ;) 

Na dziś to wszystko, jeśli jutro pogoda dopisze, to zapewne będę miała kilka zdjęć do następnego posta. 
BUZIAKI ! :*

9 komentarzy:

  1. świetne zakupy.
    i lista must have też interesująca :)
    torbaaaa genialna <3
    zastanawiam się na tymi okularami w kwiaty !:D
    i chyba wreście się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że torebka się podoba! Zapraszam do kolejnego konkursu! ;))

    Ps: miałam takie czarne tenisowki z sh :D

    OdpowiedzUsuń
  3. trampki są cudowne! okulary nie mniej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mie się te rzeczy: torba i tramposze i okulay- wszystkto takie śliczne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te tenisówy widzialam w pepco-niezłe są :D:D
    Mam prośbę mogłabyś dodać zdjęcie w tych okularach w kwiaty bo strasznie mi się podobają a znalazłam dogodną akcję która konczy sie za 3 dni hehe :D prosze-prosz-proooosze :3

    A z listy must have to zgadzam się z wszyystkim. CO do zakolanówek-mozna dostać za gorsze w zwykłym sklepie z bielizną. Za jakieś 10zł można dostac już :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oksy wymiatają:) i nie wiedziałam że takie tenisówki są w pepco;p sa zajebiste

    OdpowiedzUsuń
  7. ja te okulary kupiłam w primarku za 1 funta, czyli 5 złoty. Opia...dokładnie takie same

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma w tym wpisie rzeczy, która by mi się nie podobała ;) wszystko śliczne. Poza tym Twoja lista "must have" niewiele się różni od mojej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. t-shirt z flaga wielkiej brytanii jest aktualnie w reserved. :>

    OdpowiedzUsuń