niedziela, 13 czerwca 2010

blue dress

W dzisiejszym poście kolejna sukienka, kolejna z second handu, na dodatek - tego samego. Ale kupiona już wcześniej, nie miałam po prostu okazji jej pokazać. Kosztowała 17zł, ponieważ jest dość ciężka, uszyta z lejącego się materiału. Na niektórych zdjęciach jest trochę podciągnięta do góry, więc nie martwcie się, nie jest aż taka krótka :) Ma świetny tulipanowy krój i piękny kolor. Buty także z second handu, były wycenione na 30 zł, torebka ze sklepu La Pink, który do niedawna istniał w Arkadii, ale gdy go usuwali, na wszystko były przeceny, więc zamiast 80zł, dałam za nią 18zł :) 
dress - papaya, second hand
belt - tally weijl
bag - la pink
shoes - new look, second hand

Na koniec Lady Gaga - ciągle zaskakuje. Teledysk do piosenki "Alejandro" jest... niezwykły. No i Lady Gaga wygląda w nim zupełnie inaczej, ale to chyba nie jest zmiana wizerunku na stałe. Zobaczcie sami.

22 komentarze:

  1. Buty z secondhandu ? o.O
    Są zajebiste w każdym znaczeniu tego słowa.
    W ogóle całość mi się podoba ;)
    Torebka <3

    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka zupełnie nie w moim stylu. Taka zwyklasta, ale w złym tego słowa znaczeniu.

    ale buty? oj oj oj. zazdrość :) torebka też jest prze!!! i to za takie pieniądze?! bylas w dobrym miejscu w dobrym czasie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gaga jest moją mistrzynią kreacji i wizerunku : DD
    kurde, jak mi się ta kopertówka podoba.. bjuti : D

    OdpowiedzUsuń
  4. brakuje mi tylko dodatkow, bizuterii...
    teledysk wspanialy!

    pozdrawiam,
    www.king-cock.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. torebki za taka cene zazdroszcze bo jest kapitalna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Gagę, ale robi subiektywnie, na mnie neutralne wrażenie(?) Tak to chyba mogę nazwać.

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze dobrane dodatki do tej sukienki, fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne buty! genialnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak gaga trochę przesadziła.Śliczne buty !

    http://magicfashion5697.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. http://madamechatte.blogspot.com/
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. łaaa, te buty za taka cenę ?!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog, zapraszam do obserwacji http://pozerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna sukienka i fajnie dobrane dodatki :) zapraszam do mnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. oj, buty i torebka fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz ;)) a sukienka i jej kolor mmm ;)) cudo ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz śiwetnie :)
    buty są cudowne. aż nie moge uwierzyć, że z sh...

    the-red-zebra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne buty...

    http://jozefinafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. buty cudowne !
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oj buty ! <3 wszytko bardzo fajnie wygląda !

    OdpowiedzUsuń