czwartek, 2 września 2010

LANVIN for H&M ♥


Po wielu sławnych osobistościach, jak np. Karl Lagerfeld, Madonna i markach takich jak Jimmy Choo, Sonia Rykiel - przyszedł czas na Albera Elbaza i Lucasa Ossendrijvera z Lanvin. Damska i męska kolekcja trafi tylko do 200 sklepów H&M na całym świecie. Kolekcja ma się pojawić dokładnie we wtorek - 23 listopada. 3 tygodnie wcześniej - 2 listopada - ukażą się projekty Lanvin. Na szwedzkiej stronie Minoutfit.se możemy wyczytać : 

"H&M proponuje współpracę, aby zobaczyć, czy możemy przekazać wizję, którą stworzyliśmy w Lanvin szerszej publiczności, bez uszczerbku na jakości. Wcześniej powiedziałem, że nigdy nie podejmę się współpracy z sieciówką, ale to, co mnie przyciągnęło to sprawienie, by H&M stał się luksusowy, a nie Lanvin - masowy. Doszło do wyjątkowych doświadczeń i podróży, w której dwie firmy o przeciwstawnych pozycjach są w stanie współpracować, ponieważ mamy tę samą filozofię - dostarczać radość i piękno ludziom na całym świecie." 
(Alber Elbaz - dyrektor artystyczny Lanvin)

"Jesteśmy bardzo podekscytowani, kolekcja Lanvin dla H&M jest niesamowicie ekscytująca i pełna niespodzianek. Lanvin pozwoli H&M skorzystać z luksusowej, francuskiej tradycji, która jest także nowoczesna i zabawna." 
(Margareta van den Bosch - doradca kreatywny H&M)

Nie mogę doczekać się tego dnia! 2 miesiące po tym wydarzeniu jest moja studniówka, dlatego mam ogromną nadzieję, że zdobędę idealną dla mnie sukienkę z limitowanej kolekcji Lanvin for H&M. Oprócz projektów, ciekawią mnie również ceny. Wszystko okaże się 23 listopada! A Wy - co sądzicie o tej współpracy? I czy wybierzecie się na polowanie ciuchów z metką Lanvin? 





7 komentarzy:

  1. pewnie w polsce i tak tej kolekcj nie wprowadzą jak już to ew. w wawie na marszałkowskiej i wszyscy się rzucą na te ciuchy i po 5 min nie będzie w czym wybierać, tak jak to było z jimmy choo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. że tak powiem fajnie ciekawie,ale ale według mnie to raczej ham nie jest marką "luksusową".
    no i zgadzam się z przedmówczynią,że pewnie tylko w Warszawie będzie szau pau.nie jaram się ogólnie:D
    i pozdrawiam Almika:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie z dziewczynami...niestety, takie realia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet jeśli nie uda mi się nic zdobyć, to przynajmniej będę miała dla Was fotorelację ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również mam studniówkę i już zacieram ręce ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam z niecierpliwością na tą kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też czekam, choć przerażają mnie tłumy, które na pewno będą na Marszałkowskiej:)

    OdpowiedzUsuń