czwartek, 24 lutego 2011

Stripes and scrap ;)

Dziś odbyło się kolejne spotkanie w Blue City, jednak tym razem wyglądało ono zupełnie inaczej. Nie było metamorfoz, szalonego biegania po sklepach, kamer, mikrofonów i tłumu ludzi. Spotkanie w skromnym towarzystwie w sprawie... tajemniczego projektu ;) Wszystkiego dowiecie się w swoim czasie, a teraz mogę zdradzić jedynie, że będzie to coś naprawdę interesującego i związanego oczywiście z modą :)
Translation : Today we had another meeting in the Blue City, but this time it looked quite different. Without shopping, metamorphosis, running around the shops, cameras, microphones and a crowd of people. We talked about... secret project ;) I will tell you everything soon, but now I can tell you - it will be something really interesting and about fashion :)
Kilka zdjęć zestawu, w którym się dziś pokazałam. Nic nadzwyczajnego, wygodne buty, pojemna torebka, sukienka jako główny punkt całości i mnóstwo żelastwa na palcach ;) I ulubiony lakier do paznokci. 
A few photos 'what I dressed today'. Nothing fancy, comfortable shoes, big handbag, dress as the main point and a lot of metal on my fingers ;) And my favourite nail polish.



dress - h&m
rings/earrings - h&m
shoes - street 
bag - atmosphere
nailpolish (happy grey) - h&m

Po spotkaniu - czas na zakupy.
Z Blue City wyszłam z przeuroczą sukienką kupioną za kartę upominkową w TK Maxx. Narazie niespodzianka, już wkrótce w zestawie.
After meeting - time for shopping.
I bought really cute dress using a gift card in TK Maxx. Now it's surprise, soon in outfit. 

37 komentarzy:

  1. ta sukienka z h&m jest świetna!
    Objeździłam cały Wrocław w jej poszukiwaniach jak tylko wyszła kolekcja i nigdzie nie znalazłam. ; <

    OdpowiedzUsuń
  2. ohaha na 2 zdjeciu wszystkie mamy chinskie oczka *-*

    ładnie ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoją sukienkę też będę trzymać w tajemnicy:) Dawno tak się nie uśmiałam na swój widok hi hi

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia !! xx,Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że trochę Was tam było :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham tą sukienkę z h&m, jednak w Poznaniu jej nie było :(


    czekam na sukienkę z Tk MAxx :)

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie się prezentowałyście Dziewczyny, widać, że fajnie się bawicie razem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna ta pasiasta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziewczyno co ty masz za oczy ?? masz zeza ????

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your dress! I wanted to buy it as well, but I didn't because it didn't fit me that well.. Anyways it looks gorgeous on you!

    Love,
    Shanah.

    OdpowiedzUsuń
  11. żelastwo na palcach to to, co lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja miałam zamiar kupić taki nowy z Maxfactor'a czarno zielony chyba, ale jak zobaczyłam jego cenę, to wyszłam z tym podkładem i nie jest jak dla mnie taki straszny, tzn. przyzwyczaiłam się już :)
    _____________________
    jejku, ta sukienka jest taka śliczna, ale spóźniłam się na nią... i 'żelastwo' też cudne ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Heh, też nie wiem jak ona mogła zalożyć te buty.
    czekam z niecierpliwością na wieści cóż to za tajemniczy projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. niezły set :)
    pozdrawiam cieplutko :>

    http://sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna sukienka i fajnie w niej wyglądasz :D

    PS:Rajstopy:29,90 a torebka około 50 zł, nie pamiętam dokładnie za ile ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tą sukienkę z H&M i nie wiem do czego nosić, jakoś na sobie dziwnie się w niej czuję:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz niesamowite, megadługaśne nogi!
    Jestem zazdrosna i nie wiem co takiego w poprzednim życiu robiłaś że na nie zasłużyłaś, ale musiałaś być co najmniej męczennikiem !
    Pozdrawiam ;[

    OdpowiedzUsuń
  19. zła buźka!
    ;] <- miało być

    Ps. koturny z allegro, aukcja

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku, kolor paznokci masz cudny. Mam zamiar zakupić podobny, ale znając życie zrobię to za sto lat. : )
    Bardzo fajny zestaw, niby prosty, ale jednak ma w sobie to coś.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia! :P zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie tu masz ;)
    Zapraszam na mój blog http://katharia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna sukienka. :) Co to za lakier? Ma bardzo ładny odcień. Czekam na tajemniczy projekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia! Uwielbiam Twoje pierścionki!

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo pozytywne zdjęcia ;)!
    Uwielbiam tę sukienkę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuje ! :)
    niesmowita sukienka <3!

    OdpowiedzUsuń
  27. Almik, kiedy wystawisz aukcje? :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz świetny styl!
    Zapraszam na mojego bloga o wszystkim i zarazem o niczym heh;)
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  29. sukienka jest mocno intrygująca!!!podoba mi się!!1

    OdpowiedzUsuń