sobota, 9 kwietnia 2011

Flowers in a black frame


Ramoneska to zakup z początku 2010 roku. Po morderczych poszukiwaniach idealnej ramoneski w przystępnej cenie, znalazłam tą, całkiem przypadkiem, w H&M był akurat rabat na okrycia wierzchnie. Cieszyłam się jak dziecko, ostatnia sztuka, w moim rozmiarze, za 80 złotych. Z kolei spódniczka, to jeden z ostatnich second handowych łupów (a tych ostatnio coraz więcej!). Pasuje zarówno do stylizacji delikatnych i jasnych, ale także tak jak tutaj, do cięższych i ciemnych. Powrót do czerni, ale tylko na chwilę. W następnym poście przywitam Was najprawdopodobniej ostrym różem, magentą, więc kolorów tej wiosny mi nie zabraknie. Mam nadzieję, że Wam także :) I przepraszam Was za moje straszne włosy, niedługo coś z nimi zrobię!
Translation : I bought my ramones jacket at the beginning of 2010. After a long search for the perfect one. I found this by accident, at H&M was just a discount for jackets. I was happy like a child, the last one in my size, for less than 30$. The skirt is one of the last second-hand treasures. It fits both to delicate and bright styling, but also as here, to heavy and dark. Back to black, but only for a moment. In the next post I'll probably show you hot pink/magenta, so I don't give up the colors this spring. I hope that you also :) And I'm sorry for my horribla hair, soon I'll do something with them!

 


skirt - boohoo (second hand)
top / studded bracelet / ramones jacket - h&m
wedges - new yorker
xoxo bracelet - second hand
necklace - house
bag - mizensa (etorebka.pl)
make-up - BIKOR


WYNIKI KONKURSU / COMPETITION RESULTS
 
 
kolczyki - prezent od sklepu marimari / earrings - gift grom marimari shop

82 komentarze:

  1. Tej spódnicy mogę tylko pozazdrościć, jest piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę prawie identyczne koturny jak u mnie w ostatnim poście, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. znowu nie wygrałam. ; P
    zazdroszczę Ci spódnicy, świetnie wyglądasz! : ))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna Almi :D
    + krzesełka urocze.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny, lekko rockowy zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz :)
    spódniczka śliczna .!

    OdpowiedzUsuń
  7. ramoneska podoba mi sie najbardziej!

    http://szavka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo bardzo ładny i pozytywny zestaw :)
    śliczna spódniczka, motywowi kwiatowemu zawsze na tak! świetne buty!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. a mnie się Twoje koszmarne włosy podobają! :x

    OdpowiedzUsuń
  10. spódniczka wygląda świetnie pośród czerni!!
    fajna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coraz częściej żałuję, że nie mam w swojej szafie ramoneski.

    Szukam też kwiatowych spódnic, ale albo są za bardzo różowe/zielone, a jak są gładkie, to w takich kolorach, ze do niczego mi nie pasuję. Mam nadzieję, że w końcu uda mi się coś znaleźć w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czemu jestes taka niesprawiedliwa??? myslisz, ze nie wiem ze jedna pare kolczykow wygrala Twoja znajoma? eh, zawiodlam sie na tobie. powinnas wstawiac ''generatora liczb'' tak jak robia to wszystkie uczciwe szafiarki,a nie wybierac sama...

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie :)
    spódniczka przełamuje czerń - nie jest ponuro ;)

    będziesz próbowała zejść z czerwieni? ja próbuję od pół roku ponad - bez efektów -.-

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw-spódnica i kurtka są piękneeeeeeeee :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W tym zestawie ci do twarzy, spódniczka jest świetnaaa.

    OdpowiedzUsuń

  16. Anonimowy : w tym konkursie udział wzięło więcej moich znajomych, niż tylko jedna koleżanka. Gdyby losowanie nie było sprawiedliwe, każda z nich mogłaby dostać kolczyki, ale tak nie jest. Ucieszyłam się, gdy generator wylosował Olę, ale nie miałam zamiaru losować jeszcze raz z tego powodu, 'że jest to moja znajoma'. Trzy pozostałe osoby są dla mnie całkiem obce i szczerze im gratuluję. A co do generatora liczb, uważam, że ten sposób losowania jest bardziej uczciwy, ponieważ losuję pośród osób, które wybrały dany wzór. Poza tym losowanie generatorem liczb też nie należy do najuczciwszych.
    P.S. masz jakiś sposób losowania, który w 100% ukaże uczciwość? Chętnie z niego skorzystam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

  17. Rabbit Hole : zastanawiam się, czy zdjąć kolor, czy po prostu je przefarbować (na brąz czy czerń) :), ponieważ boję się efektów zdejmowania.

    OdpowiedzUsuń
  18. dlaczego Generator Liczb nie nalezy do najuczciwszych? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. the earing are so fabulous! :D love them

    http://mischeldoublew.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Te kwiaty w punkowej oprawie reszty stroju wyglądają zabójczo ;) Super całość!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. zakochałam się w tej spódniczce <3 :)

    www.angelikastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. tu Anonim z 18:30

    matko, nie wiedziałam że tak naglosnisz sprawe z moim komentarzem (chodzi mi o FB). nie chcialam Ci nim obrazic, czy cos. po prostu napisalam moje zdanie. jesli cie nim urazilam, czy cos w ty stylu to szczerze przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  23. super wygladasz:)


    www.my-styleee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  24. Anonim 19:18 - tam też można 'klikać' do woli, tak samo jak i w tym przypadku.
    Anonim 18:30 - chciałam wiedzieć, czy ktoś jeszcze ma zastrzeżenia do mnie i po prostu nie chcę, aby ktokolwiek przypuszczał, że 'podrobiłam' wyniki, bo tak nie jest. Wyniki losowania są czystym przypadkiem, a dla mnie bez różnicy jest, czy kolczyki będzie nosił ktoś z Gdańska, Gliwic, Białegostoku czy... z mojego otoczenia. I tyle.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj Almik świetne połączenie!A najbardziej to uwielbiam twój uśmiech:)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny zestaw! marzę o takich koturnach :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Szałowe kolczyki !
    Świetny styl.
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  28. ah te twoje nogi nogi nogi <3
    pieknoto tyyy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. oh so pretty!!!!


    kisses from La Mode En Rose = )

    OdpowiedzUsuń
  30. stuning outfit! i love every single piece!

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi tam się Twoje włosy bardzo podobają, więc nie masz co przepraszać ;) Podobnie zresztą jak Twój set ;) Lubię połączenie ramoneski z delikatną, wiosenną spódniczką ;)


    P.S Ale baner! Wow!

    OdpowiedzUsuń
  32. dla mnie- bombka! Cudna spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurtka jest świetna !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczny zestaw ! :) ramoneska, spódniczka, koturny i torebka cudo !

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam nadzieję, że wrażenia z pobytu będą równie fajne ;-) Bardzo dobry outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna jest ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oh beautiful and the earings i must have !

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję. :) Śliczna spódniczka! Ogromnie zazdroszczę Ci SH. Ramoneska również bardzo mi się podoba. Ależ Ty masz szczęście! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię łączenie różnych stylów. Rockowe klimaty z delikatną różaną spódniczką to strzał w 10:)

    Zapraszam do udziału w małym konkursie na blogu u mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie , masz takie zgrabne fajne nogi :DD

    OdpowiedzUsuń
  41. dawno kupilas bransoletke z cwiekami w h&m?

    OdpowiedzUsuń
  42. fenomenalnie! PZDR.:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie wyglądasz w tej spódniczce!

    OdpowiedzUsuń
  44. super jest ta spódniczka, kurtka byłaby świetna, ale ten syntetyk...chyba nic mnie nie przekona do kurtek i spodni z plastiku.

    OdpowiedzUsuń
  45. Skórzana ramoneska i zwiewna spódniczka to chyba najlepsze połączenie :):)

    OdpowiedzUsuń
  46. ramoneska+kwiaty=LOVE!;)


    zapraszam w odwiedziny:
    http://thefashionreflections.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. spodniczka rewelacyjna, tez musze pojsc cos poszperac w second handzie:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dzięki za komentarz ;) Śliczna spódniczka (marzę o takiej *__*) i ten prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam takie zestawy, dziewczęca spódniczka + rockowa ramoneska... a jak do tego dodamy Almika, tworzy nam się połączenie doskonałe! <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny set! Chyba jeden z Twoich najlepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  51. wyglądasz super! dziewczęco i rockowo za razem, to lubie najbardziej :)

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. wow! amazing your look, i really like it!! and very original earrings!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  53. Oiê..
    Tudo beem?
    Adorei o seu post, muito lindo!
    A Loja Zart vai estar no Jornal Hoje (jornal da globo) nessa Segunda-Feira, é para assistir viu ^^
    iihihiii
    Cheirinho grande#

    OdpowiedzUsuń
  54. God you are so pretty! I really love your outfit! :D


    Wida
    Missing Amsie Blog

    OdpowiedzUsuń
  55. śliczna spódniczka i mega koturny!

    OdpowiedzUsuń
  56. Love the look, you look so rock! And I don't know if I have tellen you before, but love the color of your hair!

    http://www.flavorforyoureyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. jejku, spódniczka jest cudna! bardzo podoba mi się jej lekkość, kolory, wzory, śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  58. Ohh!! Uwielbiam takie zestawy!!!Ja niestety wciąż poluję na ramoneskę idealną...
    Dodaję do obserwowanych!

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Love the whole outfit! Great blog <3

    OdpowiedzUsuń
  60. paskudne odrosty! juz nie wspominając o denner modzie na farbowianie pieknych ciemnych wlosów na 'rudo'

    OdpowiedzUsuń

  61. Anonimowy 19:39 - no przecież przeprosiłam w notce ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zazdroszczę ramoneski!! jest naprawdę porywająca:)
    poza tym bardzo przyciągający blog!:)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  63. loving the jacket & bracelet! great look!

    OdpowiedzUsuń
  64. Genialny zestaw <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;p

    http://sot-om.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Ładna spódnica ;)
    Zapraszam i odwiedzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. bardzo podoba mi sie ta spodnica:) mam taka sama torebke tylko w innym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  67. fajny styl..:) i dość odważny:)

    OdpowiedzUsuń
  68. ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE NA MOIM BLOGU :)) DO WYGRANIA BIŻUTERIA H&M :))

    www.annabartosik.blogspot.com

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  69. Super polaczenie czarnego z wiosennym motywem!

    OdpowiedzUsuń
  70. Zakochałam się w Twojej spódniczce;)

    OdpowiedzUsuń
  71. jej, świetny set, wszystko super ;D

    OdpowiedzUsuń