czwartek, 23 sierpnia 2012

DOING REAL STUFF SUCKS


W sezonie wakacyjnym niemal codziennie mam coś do załatwienia, dlatego też na wielogodzinne wyprawy w miasto zakładam to, co najwygodniejsze. Luźny t-shirt, worek na plecy, by mieć wolne ręce i niezastąpione Conversy. Ostatnio jestem monotematyczna, jeśli chodzi o buty. A tę stylizację już kiedyś tu widzieliście w postach z szybkiej wizyty w showroomie F&F oraz Blue City, ale odtworzyłam ją, by pokazać poszczególne elementy. A po całym dniu pracy, czas na relaks. "Doing real stuff sucks" !

TRANSLATE
photos by My Fashion Place

LOCAL HEROES t-shirt | H&M skirt, glasses | JELLY WATCH | backpack - gift from H&M
CONVERSE via Schaffashoes.pl


30 komentarzy:

  1. świetny luźny zestaw ;D bardzo podobają mi się fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam bzika na punkcie koszulek z napisami <3 jestem wniebowzięta. Czy mogłabyś napisać jaki masz rozmiar ?

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sesja, świetna Ty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszulka !
    zapraszam serdecznie do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. such lovely photos and editing!! youre shining through the pictures


    xx

    http://spoonfulofdiamonds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. oo uwielbiam tą koszulkę!świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. masz świetną fryzurę i piękne okulary :)
    pozdrawiam
    Agata ♥ ąfi fąfi

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna koszulka :) Ja też pokochałam te z napisami :) Ten z mojej ostatniej głosił : "Too late to die young" ;) A twój jest absolutnie genialny! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. jakiej firmy są oprawki?

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz szczęke

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo Ci pasuje taki styl :))

    OdpowiedzUsuń
  12. to jest nie mozliwe że tobie tak syzbko włosy urosły!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. www.lenka-store.pl24 sierpnia 2012 10:51

    Niektóre stylizacje warto powtarzać... Zwłaszcza jeśli są dobre :)

    Pozdrawiamy,
    Lenka-Store

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny look ! wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakiego programy używasz do przerabiania zdjęć? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Areta ma fajne koszulki, a Ty masz fajny plecaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pozytywne zdjęcia <3
    Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz świetnie ;)
    podoba mi się twój blog


    www.pavline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjecia świetne!!
    bije z nich radość:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna bluzka ze świetnym przekazem!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja :) przewspaniała bluzka! :D
    magdalenstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. swietnie !!!!

    buty chcęęęęę♥

    OdpowiedzUsuń
  23. szkoda, że nie ma w H&Mie tych worków, cudny jest ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia - geniusz! :) ^^ Super koszulka.

    OdpowiedzUsuń