środa, 13 lutego 2013

ROCK MY BODY


"Skóra, fura i komóra", pełen wypas. No prawie, bo zamiast fury i komóry, mam futra i ćwieki. Futra sztuczne, oczywiście, a torebka węża na oczy nie widziała. Ciężkie klimaty, ciemne barwy, to chyba mój protest przeciw zimie. Ja się tak łatwo nie poddaję i staram się zwalczyć ją w modowy sposób. Jeśli ta pora roku nie chce być ładna dla mnie, to ja postaram się być ładna dla niej. 


MOSQUITO faux fur vest | DIVA FASHION peplum top, studded trousers and gloves | SIX snakeskin bag 
ILOKO.PL sunglasses | F&F jacket | U.S. POLO ASSN boots via EBUTY.PL 




23 komentarze:

  1. O, wow. Ta stylizacja jest jedną z lepszych ostatnio w tej witrynie. Super. W szczególności spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. 6+ tyle powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie taki styl i bardzo do Cibie pasuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW AŻ MNIE ZATKAŁO EXTRA ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. futrzak całkowicie skradł moje serducho! rewelacyjne kozaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny zestaw! Uwielbiam tego futrzaka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow,jest moc;) Genialne połączenie. Najbardziej podobają mi się buty i rękawice:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Troszkę już mi się opatrzyła ta kamizelka, ale buty sa fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia ! uwielbiam cię :3

    OdpowiedzUsuń
  10. połączenie spodnie+buty czad ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. aaa kamizela boska, ale buty biją wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Cię dziewczyno! czego na siebie nie założysz, to wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. OOOOstro się u Ciebie zrobiło! Zestaw robi wrażenie! Pozytywne oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny outfit ! - zapraszam do obejrzenia moich stylizacji _ byelisse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń