środa, 6 marca 2013

CREEPY LAZY

Kiedy wiem, że mój dzień będzie wyjątkowo zabiegany - szkoła, praca, znowu szkoła, a na koniec dnia oczywiście zakupy - zostawiam obcasy i obcisłe fasony w spokoju. Nie wiem czy jest ktoś, kto potrafi tak funkcjonować bez przerwy (z wyjątkiem Victorii Beckham, nie wiem czy znaleźlibyśmy w jej szafie baleriny albo dres). Ja uwielbiam Conversy, luźne płaszcze, szerokie spodnie i wielkie torby, do których wszystko zmieszczę. I tak też się stało, połączyłam to wszystko razem, tworząc bardzo casualowy, prosty look. 

Mam nadzieję, że to ostatni post (przynajmniej do listopada), na którym widać resztki zimy w postaci śniegu.

ZARA coat | H&M bootcut jeans | shirt from second hand | I AM necklace | 
DIVA FASHION studded gloves | CONVERSE via butysportowe.net  | TRY.IT.ON bag

25 komentarzy:

  1. necklace dodaje mimo wszystko tej elegancji, kocham takie połączenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podobają mi się rękawiczki:)) rocking!! http://memarieamar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne rękawiczki i torba, bardzo fajny look :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, torebka wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim stroju zdecydowanie lubię Cię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. naszyjnik super, a wilki urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś niesamowita !
    świetny blog !
    mam nadzieję, że mnie odwiedzisz i również spodoba ci się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw! uwielbiam takie proste połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcia

    :)


    http://customlookink.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  10. Conversy to najwygodniejsze buty na świecie! Masz świetne jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. slicznotka <3 super stylizacja! kocham Twoje nogiiii:)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny plaszcz ;) zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. super torba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale rewelacyjnie tu wyglądasz !!!! <3
    super secior

    OdpowiedzUsuń
  15. superzaście wyglądasz w dzwonach ;)

    OdpowiedzUsuń