czwartek, 29 maja 2014

F&F HOME: SUMMER 2014


Wczoraj w showroomie F&F panowała wiosna, piękny zapach kwiatów i nowa kolekcja F&F Home! Uwielbiam wszelkie akcesoria do dekoracji wnętrz, więc z ogromną przyjemnością fotografowałam te wszystkie cuda! Ciekawy design, mnóstwo wzorów i kolorów do wyboru, a do tego naprawdę atrakcyjne ceny. Na poniższych zdjęciach zobaczycie, co wpadło mi w oko! :) 


Pierwsza kolekcja, którą opiszę, to mały ukłon w stronę Retro. Czym się charakteryzuje? Przede wszystkim - delikatnymi barwami, głównie pastelami, prostymi wzorami i wiosennym powiewem świeżości. Te produkty bardzo chętnie widziałabym na swoim stole w jadalni, wazony byłyby pełne kwiatów, a ze świec wydobywałby się cudowny zapach wiosny i lata. 

Lampiony, świece i zastawa prosto z Marrakeszu! Dzięki orientalnym wzorom, zdobieniom i energetycznym kolorom, wybierzesz się w egzotyczną podróż do Maroka. Ażurowe lampiony tworzą niesamowity klimat przede wszystkim wieczorem, gdy z ich wnętrza wydobywa się delikatne światło. Jeśli podoba Ci się soczysta czerwień, pomarańcz i brązy, na pewno polubisz także tę kolekcję. Szczególna uwaga należy się także pięknym świecom i wyrzeźbionym na nich wzorom. 

Oraz moja ulubiona - kolekcja Grace. Niezwykle romantyczna, wyszukana i elegancka. Urzekła mnie przede wszystkim gamą kolorystyczną - dominują delikatne szarości, beże oraz pudrowy róż, a barwy te pięknie ze sobą współgrają. Najbardziej spodobały mi się rzeźbione świecie i bardzo prosta, ale też bardzo stylowa lampka nocna (na 1 zdjęciu). Te akcesoria idealnie sprawdzą się w sypialni, zapewne niedługo także w mojej. 





8 komentarzy:

  1. kilka rzeczy naprawdę w moim stylu:) Ceny też pewnie fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! :) Uwielbiam Twojego bloga <3
    Zapraszam do siebie :
    www.dreamerfrompoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne świece oraz wazon!!! wybiorę się na zakupy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku! Uwielbiam takie rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne rzeczy, chyba będę musiała przejść się do Tesco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wszystko! :) Najbardziej urzekły mnie świece :)

    OdpowiedzUsuń