wtorek, 18 sierpnia 2015

PREZENTACJA KOLEKCJI TRIUMPH JESIEŃ-ZIMA 2015


Jeśli jesteście ciekawi, jak wyglądała prezentacja najnowszej, jesienno-zimowej kolekcji Triumph oraz jaka będzie najmodniejsza bielizna nadchodzącego sezonu, odpowiedź znajdziecie w tym poście!


W szafie każdej kobiety bardzo znaczącą rolę odgrywa bielizna. Odpowiednio dobrana zapewni dobre samopoczucie i komfort w ciągu dnia... lub nocy :) Triumph na jesień-zimę 2015 proponuje seksowne koronki, welurowe aplikacje oraz piękne wzory wykonane z satyny. 


Kto śledzi moje konto na Snapchacie (wildfox7)? Tam również znalazła się relacja, którą współtworzyłyśmy wraz z Shiny Syl! ;) 


Na miejscu nie zabrakło oczywiście przepysznego poczęstunku, który stanowił idealne tło dla nowej kolekcji marki. Chociaż prezentowane modele bielizny to kolekcja jesienno-zimowa, owocowe babeczki i lemoniada trzymały nas w klimacie lata. 


Koronkowe body Amourette Spotlight tego dnia podbiło serca kobiet, a ja obiecałam sobie, że będzie moje! Można je nosić osobno lub zestawić z biustonoszem z linii Amourette (co widać na zdjęciu niżej). O ile dobrze pamiętam, cena tego body będzie wynosić 229 złotych.

11 komentarzy:

  1. Nie wiem, co ładniejsze - bielizna czy poczęstunek;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna fotorelacja! Podoba mi ten post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy coś dla siebie wybrałaś oprócz tego body? Jaką lubisz bieliznę na co dzień, koronkową czy sportową, jakie kolory, wolisz nosić stringi czy bardziej zabudowane: figi, szorty? Może rozwiń trochę temat Twoich bieliźnianych upodobań. Bardzo lubię zaglądać na Twojego bloga, zawsze jakąś fajną inspirację znajdę, pozdrawiam Ada:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to body! Poza tym wybrali świetne kolory do tej kolekcji :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  5. body podbiły i moje serduszko <3 piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Body są wyśmienite, muszę się do nich udać i je zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemnie się czytało więcej takich artykułów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, w takim razie postaram się częściej umieszczać takie wpisy :)

      Usuń
  8. piękna bielizna i ciekawa relacja;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo zmysłowo i subtelnie :) najbardziej podoba mi się koronkowe body

    OdpowiedzUsuń
  10. super fotki <3

    Mój ostatni post: Gdzie warto wykorzystać przewody ekranowane.

    OdpowiedzUsuń