piątek, 21 sierpnia 2015

RÓŻOWA SUKIENKA MOHITO


Niezaplanowany zakup różowej sukienki okazał się wybawieniem w trudnej chwili... 



W tym roku miałam prawdziwy wysyp wesel,  a w mojej szafie dodatkowo pojawiło się kilka eleganckich kreacji. Między innymi ta kopertowa sukienka marki Mohito. Miała być na poprawiny, a stała się... gwiazdą weselnego wieczoru. Dlaczego? 

Pierwsze przyjęcie odbyło się w piątek. Tego samego dnia umówiłam się na wizytę w Shake Your Head (dziękuję Grzegorz za ujarzmienie moich włosów!) i zdjęcia z Klaudią. Po zdjęciach posiedziałyśmy chwilę przy mrożonym jogurcie i obgadałyśmy pomysły na następne posty. Musiałam jeszcze jednak wrócić do pracy, gdzie zostawiłam prezenty, które miałam wziąć ze sobą. Na ostatnią chwilę zostawiłam też zakup kartek z życzeniami, ozdobnych toreb i opakowań na to wszystko. Potem powrót do domu, gdzie na ogarnięcie czekała stylizacja mojego chłopaka ;) A mnie po prostu zabrakło czasu na przebranie. 

W ten sposób sukienka stała się moją weselną kreacją, ale dobrze się stało, bo czułam się w niej znakomicie. I chyba przynosi szczęście! Ja złapałam welon, a Michał krawat! ;)

Zdjęcia: Klaudia Piekarska / Puulovver Photography


pink dress & bag |  MOHITO
yellow heels |  ASOS
hairstyle |  SHAKE YOUR HEAD
eyelashes |  FABRYKA PAZNOKCI

12 komentarzy:

  1. Aż miło sie patrzy! Piękna gra kolorów ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz, mega kobieco i w dodatku w moich ulubionych kolorkach :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka rzeczywiście piękna, ale najbardziej zachwycam się Twoimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz rewelacyjnie! Ciekawa kiecka. Mówiłam już, że o wiele lepiej Ci w tych włoskach? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny kolor sukienki, pasuje Ci ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna sukienka i buty, mocny akcent koloru- to lubię!
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz kochana jak gwiazda lub top modelka! Klasa i styl oraz rewelacyjne zdjęcia - brawo :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem po prostu zachwycona Twoim wyglądem ;) Fantastycznie !!! zapraszam do siebie ;)

    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie wyglądasz. Super sukienka. Szukam ją wszędzie i nic, nie mogę dostać, nawet na allegro....

    OdpowiedzUsuń