środa, 28 października 2015

SPÓDNICA Z FRĘDZLAMI I DREWNIANY ZEGAREK


Lubicie frędzle na ubraniach i dodatkach? Sprawdźcie moją propozycję z frędzlami w roli głównej!



Nie podążam ślepo za trendami i nie są one wyznacznikiem mojego stylu. Jednak niektóre z nich tak bardzo trafiają w mój gust, że nie mogę im się oprzeć. O frędzlach słychać już od dawna, jednak ja dopiero niedawno skusiłam się na piękną spódnicę, wykonaną z zamszopodobnego materiału. Na zdjęciach nie była tak karmelowa, ale to akurat duży plus. Do kompletu dobrałam także sandałki z DeeZee oraz przepiękny, drewniany zegarek marki JORD Watches. Podoba Wam się ta stylizacja? 

Zdjęcia: Klaudia Piekarska / Puulovver Photography


shirt |  H&M
brown tassel straight skirt |  SHEINSIDE
fringed shoes |  DEEZEE
watch |  JORD Wood Watches
bag |  PARFOIS
hat |  ZARA

13 komentarzy:

  1. ta stylizacja jest genialna! uwielbiam wprost:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna spódnica, zresztą całość bardzo mi się podoba ;)

    pozdrawiam

    www.vixenfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica jest cudowna! frędzle fajnie tańczą w powietrzu:) pieknie wyglądasz...wszystkie lementy stylizacji fajnie pasują :) A :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty bez frędzli i byłoby miodzio.
    x

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW fajna ta spódnica ale ja zrezygnowałabym z tych butów;)

    pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, bardzo uważnie dobrane kolory:) Ten zegarek jest mega oryginalny, jeszcze się w takim nie spotkałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo dużej ilości frędzli,stylizacja wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I amm regular reader, how are you everybody? This artichle posted
    at thuis website is in fact fastidious.

    My blog post ...

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba zwłaszcza, że w tym roku choruję na frędzle <3

    OdpowiedzUsuń
  10. hej bardzo fajna jesienna stylizacja.Uwielbiam takie połączenia kolorów. Piękna spódnica.
    Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała spódnica. Genialnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie kupiłaś ten zegarek?

    OdpowiedzUsuń