czwartek, 14 stycznia 2016

H&M STUDIO S/S 2016



Dzisiaj miałam okazję uczestniczyć w przedpremierowej prezentacji kolekcji H&M Studio na sezon wiosna/lato 2016. Ta kolekcja to przede wszystkim etniczne printy, inspiracja stylem boho, a wszystko to utrzymane w naturalnej kolorystyce. Damska kolekcja jest mieszanką funkcjonalności i kobiecości, można tu znaleźć luźne swetry czy bluzy, a także zwiewne sukienki i eleganckie marynarki. Warto też zwrócić uwagę na wyjątkowe akcesoria. 
Przy okazji zobaczyłam też kilka elementów z kolekcji H&M Home, ewidentnie nawiązujących do natury. Wyraziste nadruki ożywią każde wnętrze, dlatego chętnie widziałabym je u siebie. 


 


W prezentacji towarzyszyła mi Sylwia z bloga ShinySyl, z którą zrobiłyśmy krótki przewodnik po showroomie H&M na naszych snapchatowych profilach: wildfox7 oraz shinysyl. Wpadajcie! :) 
A ja miałam na sobie: 
cekinowy top H&M
czarne jeansy Topshop
 botki Kazar


5 komentarzy: